Office manager – L&vS Group
Organisatietalent, Spin in het web, geliefde collega, punctueel, teamplayer… Zijn dit termen waar jij je
in kan vinden? Zoek dan niet verder en solliciteer bij L&vS Group. L&vS Group bestaat uit 4
Consultancy bedrijven en hebben een gezamenlijke visie gericht op actuele ontwikkelingen, die voor
organisaties op dit moment grote impact hebben, en toekomstige ontwikkelingen die impact gaan
hebben. De vier onderdelen van de L&vS Group geven daar invulling aan en tussen deze onderdelen
speelt synergie een grote rol. De vier onderdelen zijn: BluPoint, Adaptif, Student Consultant en N-
Abled. Door de sterke groei van de L&vS Group zijn wij op zoek naar extra ondersteuning.
Wij zijn op zoek naar een Office Manager die de huidige Office Manager en ons team kan
ondersteunen voor 24 uur per week. Werkdagen zijn in ieder geval op maandag en woensdag, de
derde dag is in overleg.
Wat ga je doen als Office Manager?
Het is een uitdagende, veelzijdige rol welke bijna niet te omschrijven is op papier. Hierbij een aantal kerntaken toegelicht, welke samen met de huidige Office Manager worden uitgevoerd:
- Verbinding – Jij bent hét aanspreekpunt voor je collega’s van alle 4 de bedrijven. Ook de synergie tussen de bedrijven moet gewaarborgd worden door het Office Management.
- Events – Invulling en organisatie van maandelijkse teambuilding, verschillende workshops & trainingen, kwartaalmeetings en uiteraard onze jaarlijkse trip naar het buitenland.
- Kantoor – Jij zorgt dat het kantoor een prettige omgeving is om te werken; denk hierbij aan voorzien in kantoorbenodigdheden, gasten verwelkomen, coördinatie onderhoud.
- Management ondersteuning – Je beheert verschillende agenda’s, je verzorgt de algemene communicatie en zeer belangrijk je draagt de normen en waarden uit vanuit L&vS Group.
- HR – Maandelijks komt de salarisadministratie aan bod en ook het on- & offboarden van medewerkers is bijna maandelijks aan de orde.
- Project ondersteuning – Wekelijks verwerk je de urenregistratie van de medewerkers, je verwerkt inzetbevestigingen en het contact met de klant en het beheer van telefonie/laptops/wagenpark valt in het takenpakket van het Office Management.
- Administratieve ondersteuning – Denk hierbij aan facturatie, debiteurenbeheer, verzekeringen, aanleveren administratie boekhouder.
Wat zoeken wij in een Office Manager?
- Je kan zelfstandig werken, maar fungeert perfect in een team.
- Je hebt oog voor detail, ziet mogelijkheden en kansen. Je bent communicatief sterk.
- Organiseren is je tweede natuur en hebt een ondernemende en servicegerichte mindset.
- Je bent enthousiast, flexibel, gevoelig voor sfeer en stelt mensen op hun gemak.
- Je hebt een HBO achtergrond en 5 tot 10 jaar werkervaring.
- Je woont in ’s-Hertogenbosch of omgeving.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
Wat brengen wij?
Wij bieden een steile leercurve; ontwikkeling is één van onze kernwaarden en daar besteden we veel (tijd) aan. Je komt terecht in een hele mooie club met gedreven, professionele en gezellige collega’s! Ons motto; Work hard, Play hard! Daarnaast krijg je een plek binnen een uitdagende en groeiende organisatie waarin eigen verantwoordelijkheid centraal staat en initiatief wordt beloond. En uiteraard hangt daar een marktconform salaris aan vast…
Heb je inhoudelijke vragen over deze functie? Bel dan even met Sjeel van Grinsven (06 – 48 19 55 26). Ben jij onze nieuwe Office Manager? Stuur dan uiterlijk 2 september je motivatie en CV naar roel.van.stiphout@lenvs.nl
Neem direct contact met ons op.
Kunnen wij jou ergens mee van dienst zijn? Wil je reageren op een vacature of een open sollicitatie sturen? Stuur ons een mail op info@adaptif.nl en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
